ČASTÉ DOTAZY

Zde najdete odpovědi na otázky, se kterými se setkávám nejčastěji

Mám poukaz od lékaře, můžu se k Vám objednat?

Služby poskytované a hrazené zdravotními pojišťovnami nelze u nás uplatnit. Chceme umožnit pacientům více prostoru na léčbu a umožnit objednání v co nejkratším terminu. Bereme pacienty přesně na smluvený čas.

Kolikrát přijít na rehabilitaci?

Čas věnovaný pacientovi je vždy na dohodě s fyzioterapeutem. Nejčastěji se pohybuje návštěva od 3 do 6 terapií. Vždy pacientovi oznámíme, kolikrát je nutné přijít.

Jak často cvičit?

Ve většině případů je pacient individuálně zainstruován jaké cvičení má provádět. Cvičení není náročné na čas, proto je ideální cvičit 2x denně i během pracovního dne.

Jakou mam naději na vyléčení?

Úspěšnost rehabilitace má velmi příznivou prognózu, pokud fyzioterapeut odhalí správnou příčinu bolestí. Důležitá je spolupráce pacienta, aby dodržoval určitý režim během léčby. Pokud se pacient rozhodne a chce na sobě pracovat – úspěšnost léčby je zaručená.

Jaké sporty využít při bolestech v zádech?

Pokud bolest omezuje během sportu a nebo po aktivitě, je to určité varování, že není něco v pořádku. Neexistuje žádný sport, který by Vám pomohl při bolestech v zádech. Hodně často slýchávám, že lékař doporučil plavání. Kontakt s vodou je výborný na relaxaci a teplá voda na uvolnění svalů, ale bez dobře zvládnutého plaveckého stylu, kde hlavy jsou spíše nad hladinou než pod hladinou bolestem zad nepomůže.

Je při lumbagu nutná operační léčba?

Určitě není nutné ihned akutní stav řešit chirurgicky, ale vždy rozhodnutí provádí lékař na základě dostupných vyšetření (Rtg, CT, MRI). Důležitost klademe na kvalitní rehabilitaci zaměřenou na tuto problematiku.

Reagujte na vaši bolest včas

DOMLUVTE SI NÁVŠTĚVU V ORDINACI