Přeskočit na obsah

Rehabilitace u akutních pacientů

Trvale špatné držení těla časem způsobuje zablokování se spazmem svalů okolo páteře a později se může jednat o poškození meziobratlových plotének. Akutní bolest je ve většině případů způsobená zánětem sedacího nervu ischiadicus (ischias, houser), který může způsobit brnění nohy, mravenčení, bolest vystřelující přes  hýžďový sval a poté pokračuje po zadní i zevní straně stehna ke koleni až k lýtku. K útlaku nebo dráždění sedacího nervu dochází z mnoha příčin, nejčastěji je způsoben dislokovanou nebo vyhřezlou ploténkou.

Doporučujeme klidový režim, najít si úlevové pozice, suché teplo na postiženou oblast, při nezlepšení navštívit lékaře s odborností na neurologii nebo fyzioterapeuta. V žádném případě koupele v horké lázni a masáže.

Ceník

Akutní rehabilitace
Zahrnuje jednorázovou pomoc od akutní bolesti a velmi rychlé objednání
2.500,-