Přeskočit na obsah

Rehabilitace u chronických pacientů

Čím bolest je chroničtější, tím větším se stává problémem nejen zdravotním, ale i psychickým. Chronickou se stává již po několika týdnech. Rozpoznat somatický a psychicky podíl bolestí a zaměřit se na podstatu problému nebývá lehké. Bolest neřeším v místě, kde jí pacient pociťuje, ale hledám příčinu bolestí. Nejčastější problematikou bývají tzv. přenesené bolesti, které jsou vnímány neurčitě a na jiném místě, než kde jí pacient pociťuje.

Uvádím do praxe: Pacient má problematiku kyčelního kloubu, ale do ordinace přichází pro bolest kolenního kloubu z vnitřní strany. Bolesti deformity vbočeného palce nemusí být jen příčina vysokých podpatků, ale zapomíná se na vyšetření pánevní oblasti, která může být oslabená. Nacházím oslabené břišní svaly tzv. spodní břicho, které je spojeno s bederní lordózou a sklopenou pánví. Následkem je měnící se těžiště, kdy veškerá síla se přenáší do přední části nohy.

Ceník

Vstupní vyšetření rehabilitace
Vstupní pohovor k získání anamnézy, diagnostika poruch pohybového aparátu, zjištění přesného rozlišení původu bolestí a seznámení s návrhem léčby a závěrečnou zprávou včetně rehabilitace.
3.000,-
Rehabilitace
Individuální a cílená rehabilitace na odstranění příčiny bolestí z předešlého vyšetření.
1.600,- / 2.000,-
Pravidelné měsíční rehabilitace
Je určeno pro pacienty, kteří si přejí udržovací rehabilitaci a nejsou si jisti, jestli cvičení dle instruktáže
zvládají správně.
2.000,-
Kontrolní vyšetření po 2 měsících
Zahrnuje vyšetření po ukončené rehabilitaci před 2 měsíci, ověření nových informací od lékařů a pacienta, kontrola předešlých cviků a návrh další terapie.
2.500,-

Platební podmínky:
Hotovost
Platba přes Smart Banking – vystavuji příjmový doklad s QR kódem
Platba převodem na účet: ČSOB č.ú.: 256973885/0300
Platební karty nepřijímám

Jsem nestátní zdravotnické zařízení bez smluvní podpory zdravotních pojišťoven. Díky své kvalifikaci můžu pracovat samostatně v léčení nemocných v oblasti pohybového ústrojí. Při nezlepšení stavu spolupracuji s lékaři, kteří se specializují na danou problematiku. Zakládám si na rychlém termínu objednání, dodržování objednaného času, není potřeba poukazu od praktického lékaře.

cs_CZCzech